Fišla

12.02.2014 15:33

Fišla


 


Old trable s fišlama só ne jak je šňapnót, ale jak je zkróhnót. Ten trabl u nás probíhá vo vánocách. Kromě fotra sme nikdy nikoho nezkróhli.Chcu tém hantýrovat, že kromě fotra, které zařezává, sme nikdonic nezkróhli. Máme peří. Fotr má taky old peří, ale ten zařezává z módru. Kdyby toho kaprála nezkróhl, házeli bysme čekanku, až zkape sám. (kaprál) Ale von chce dlabat vo šesti. (fotr) U nás je z toho old kino. Loni fotr lapl hamr, šóstl kaprála do bódy a já jsem omdlel. Fotr hulákal : „Už je tuhé!“ (kaprál) a  „pote ho vomét!“ (konópka). Dyž to zgómli sósedi, mysleli, že šóstl aji mě, hodili barikádu v kérech a drát na fízlárnu a do nemálu. Mezitím jsem byl O.K. a mutra se švicó začly kuchat kaprála. Za chvílu zazvonili lapiduši a somrovali, kde je raněné. Fotr hlásil : „Sejmul jsem ho načisto, není raněné!“ – myslel kaprála. Felčar zbledl a somroval kde leží. Fotr ho lapl pod křídlo a dotlačil ho před kaprála. Felčar se uprdl a hókl, že nás ta prča přinde draho. Fotr hókl, že ne, že za kilo lepil 14 bólí. V tým do kéru vtrukli šilci a hledali vraha. Zgómli fotra vod krve, s hamrem v pazóře, tak mu mázli železa na perutě. Ten se cukal, hókal, že ve svým kéru může zabíjet, kdy chce.Myslel totiž, že ho zašili kvůli temu, že zabíjí po policejní hodině.Dyž se pak všecko prolátlo, tak fotra pustili z šutru aji s hamrem. Tenkrát u nás místo koled frčely zvonky, jak to probíhá v kameňu. Jár na to jsem to měl progómaný a dohókali jsme se s fotrem, že sejmem kaprála šalinó. Fotr ho vomotal drátem, šópl ho na rošt, aby měl kontakt, já jsem ho držel pohrabáčem, aby se necukal a fotr vtrukl drát do zásuvky. Co pak proběhlo, bylo jak dyž šóstla Etna v 23. járu. Fotr zabékal jak postřelené buvol, ze zdi vyběhlo kilo jisker, mě kopla ňáká hajtra, všade zhaslo a vybóchl šporhelt. Všeci byli jak vopaření, enem kaprál byl živé jak nikdy předtím. Asi si rozpródil krev. Pak se fotr vypružil za betló, lapl plát ze šporhelta a mázl kaprála v takovým stylu, že žábra byly až v linoleu. Pak ho lapl a vyhodil ho z fenstru aus, jak na sviňu zavřeným, a ve vasilu vyběhl z kéru. Hókali sme na něho : „Hoď zurig, přiklape tetka!“ , ale to už se vracel s fišló v pazóře a hantýroval, že chtěl, aby kaprál načisto zagrebnoval. Mutře se z toho vyrazil opar, švica si vyvrátila vanilku a sósedi se ptali, esli už můžó začít futrovat. Tak to u nás probíhalo vo vánocách.

 

Vyhledávání

Kontakt

Matásek Géding Vodafone N975
Dnes je
Počasí Hodonín - Slunečno.cz
SEO